Menu

Botoia atzera bueltatu

Telelaguntza zerbitzua

telelaguntza 

Definizioa: gizarte izaera duen zerbitzu tekniko bat da, zeinak telefono-linearen bitartez, etengabeko arretako zerbitzua edukitzeko aukera ematen dien erabiltzaileei eguneko 24 orduetan eta urteko egun guztietan, larrialdiko edo gizarte-premiako egoerei aurre egiteko.

Nork eska dezake: 

-Bakarrik bizi diren edo egunaren denbora gehiena bakarrik igarotzen duten pertsonak.

-Bizikidetza unitate baten parte diren eta babesik eza, mendekotasuna edota urritasun egoeran dauden pertsonak.

-Aurreko egoeretako batean ez dauden pertsonak, Oinarrizko Gizarte Zerbitzuek egindako gizarte txostenean telelaguntza zerbitzuaren bidez konpon daitezkeen beharrizanak dituela egiaztatzen denean.

Horiez gain:

-Etxean telefono linea eduki behar da.

-Telelaguntza ekipoa zuzen eta egoki erabiltzeko gai izan behar da.

Izapidea zeinek: 

Aurrez aurre: Legorretako Udal Gizarte Zerbitzuetan 

Erabakia zein organok hartzen duen: 

Eusko Jaurlaritzako Enplegu eta Gizarte Politika Saila

Eskaera: https://www.euskadi.eus/betion-telelaguntza/web01-tramite/eu/ 

Esteka interesgarria: https://www.euskadi.eus/contenidos/peticion_servicios/teleasistencia/eu_def/adjuntos/Guia-usuario-betiON_EUS_nov20.pdf 

Sartu